2011. augusztus 18., csütörtök

Fagyi / Ice Cream

Egy újabb nyári kendő, ezúttal a fagylalt színeiben. Az alapanyag 100% bambusz, ugyanúgy, mint a Balaton kendő esetében. Viszont e kendő elkészítéséhez csak 79g-ra volt szükség! Ez persze azt is jelentette, hogy jutott még fonal egy kis kiegészítőre is. Nagyon haladós a minta, gyorsan ment a kötés (4 nap alatt készen lettem vele) és látványos a végeredmény. A pikós szél nagyon szépen díszít, ezt most először próbáltam ki.

Another summer shawlette, this time in the colors of the ice cream. Yarn is 100% bamboo (read my previous post). This shawlette weight only 79g, so I had some left for another small project. The pattern with the picot edging is a very simple one and I loved to knit it very much.  I have finished it just in 4 days. I definitely will make more of that.

Minta (angolul) / Pattern: Holden Shawlette
Fonal /Yarn : Barka Limonádé - Rumos dió árnyalat 100%bambusz (100%bamboo), 400m/100g
Tű / Needle: 4,5mm
Súly / Weight: 79g
Méret / Size:  58 x 147 cm





Yarn bombing!!!!!!:) 2x


Pretty in Pink:)



...és mit gondoltok ezekről a színekről?
...and what do you think about these colors?



Két fagyis dallal jövök, az egyik Lou Bega fagylaltja, a másik pedig az a bizonyos régi nagy sláger a Bikinitől.
Two Ice Cream song : one from Lou Bega and  another  song  from the Hungarian Group Bikini.




Kellemes kikapcsolódást!
Have a nice evening!

KnittedDreams 


5 megjegyzés:

  1. Ez is valami csodás! Persze nem csak a színe, hanem az elkészítése is, nagyon ügyes vagy, gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, illenek ezek a színek hozzá! :)
    Most én is ezt kötöm, sima pirosból (Barka Cinege Cseresznye). Most kezdtem a mintát :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Nektek! Kíváncsi leszek a pirosra, biztos nagyon szép lesz! Én is kötök majd még ezzel a mintával, mert nagy kedvencem lett!:)

    VálaszTörlés
  4. szia. elárulod nekem, hogy melyik fonal az alsó, amit mutattál a képen? eszméletlen jó a színe! rumosdióból én is most fogok kötni. te voltál az inspiráló ebben. :)))

    VálaszTörlés
  5. Kriszty, örülök, hogy inspirálhattalak, kíváncsi vagyok, mi lesz a Te rumosdiódból!:)) Jó lenne, ha olyan színben is létezne a fonal, mint az alsó képen, de sajnos nincs...itt csak az én képmanipulációs "tudományomat" mutattam be:)).

    VálaszTörlés