2011. szeptember 2., péntek

Babatakaró / Baby blanket

Kötött babatakaró a legkisebbik lányomnak. Összesen  35 blokkot készítettem, majd összevarrtam ezeket. A varrás olyan sokáig tartott, azt hittem sose lesz vége! Terveztem, hogy horgolt virágokkal fogom még jobban feldobni, de aztán elkezdtük használni, és ez valahogy elmaradt...és már el is fog...mert így is tetszik nekünk.:)
Knitted baby blanket for my little girl. I have knitted 35 blocks ( 17 rosa, 8 pink, 10 purple) and then I sewed them together. Sewing took me sooo long! I have planned to decorate it with some crochet flowers, but finally I did not do it. We like it as it is.:)


"Bárcsak ilyen takaróm lenne nekem is!"
"I wish I had a blanket like this!"
 
Tervezte  / Designed by: KnittedDreams
 Ezen végtelenül egyszerű minta leírása az alábbi:
  1 blokk : 20 szem és 28 sor 2 szállal kötve! = kb 11 x 8 cm
!!! Miután elkészítettem a darabot, rájöttem, hogy mégiscsak 1 szállal kellett volna dolgoznom! Tanultam az esetből.
Lustakötéssel kötünk mindvégig (lustakötés = színén és visszáján is sima szemeket kötünk). Arra ügyeljünk , hogy kezdésnél és a leláncolás után megfelelő hosszúságú fonalat hagyjunk az összevarrásra. A blokkok elkészítése után varrjuk össze azokat a képeken látható módon, és már készen is vagyunk! Takarjuk be vele gyorsan a kisbabánkat, nehogy megfázzon!:))

Fonal /Yarn : Barka Gilice 100% pamut / 100% cotton -( 2 szállal kötve / knitted with 2 strands)- Szilvásgombóc, Málna, Lencsilány
Tű / Needle: 5,0 mm
Súly / Weight: 350g
Méret / Size:  70 x 46 cm


A fejpántról részletesebben a következő bejegyzésben fogok írni -sok más kiegészítővel és ingyenes mintaleírásokkal együtt.
About the headband  and a  lot of other accesories - with free patterns- I  will write in my next post. 

Kellemes hétvégét!
Have a nice weekend!

KnittedDreams

3 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszik! Én nem is tennék plusz virágokat olyan takaróra, ami használva van, nem csak dekorációs célokat szolgál. Így is klassz, vidám, csajos darab, és tündéri a bébi!

    VálaszTörlés
  2. Tündéri baba és nagyon praktikus - antiallergén - a takaró. A sok műszálas takaró allergiát okoz az én régi jó öreg gyermekdoki bácsim szerint.

    Hol lehet ilyen jó pamutot kapni Budapesten? Kérlek, írjátok meg! Köszi, nagyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves nagyi! A fonalat a Barka fonalboltban beszerezheted itt: 1067 Budapest, Teréz körút 1. I. em. 1.

      Törlés