2012. március 27., kedd

Baby Blizzard

Ezúttal a legkisebbiknek kötöttem. Egy rövidujjú kardigánt, amit fentről lefelé egyben kellett megkötni. Nagyon élveztem az egész projectet (tesztkötés volt egyébként ez is), főleg azért, mert ott lebegett előttem az, hogy a végén majd nem kell semmit összevarrni!

A több darabban készült holmikat megkötöm, azzal nincs gond, de aztán sokáig ott állnak és csak várnak, és várnak...arra, hogy összevarrjam őket. Sokszor hiába...Van még legalább 5-6 pulóverem, ami darabokban áll a szekrény mélyén...Talán egyszer... (?).
Szóval, imádom, hogy újabban egyre több egyben köthető darabot látni a neten. Mint például ez a kardi.
Gyönyörű, fényes pamut-bambusz keverékből készítettem, a gombokat pedig egy Röltex-ben vásároltam hozzá.
A minta neve: Baby Blizzard. A leírás ingyenesen hozzáférhető a képek alatt megadott linkre kattintva.

This time I knit for my youngest daughter. A top-down, short-sleeved cardi. I liked to knit it very much, because I knew it is a seamless one! Actually, I have  a lot of sweaters that I knit a long time ago and are still waiting for a needle...I do not like to sew  pieces together!  










Minta (angolul)/ Pattern: Baby Blizzard
Tervező/ DesignerYarnMadness
Fonal/ Yarn: Schachenmayr Nomotta Cotton Bamboo  50g/110m
Szín/ Color: 00002  3207
Tű/ Needle: 3,5mm &  4,00mm
Súly/ Weight: 53g  (=117m)
Fonallelőhely: Kriza Marketing, Budapest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése