2012. április 1., vasárnap

Fekete almák / Black Apples

Imádom a fekete-fehér színkombinációt! Gondoltam kipróbálom kötöttben is...így lett az első fekete-fehér projectem egy felülről és egyben kötött raglánujjú felső.
Barka Dáma fonalat használtam - nagyon finom, vajpuha fonal, de sajnos nem volt egy jó választás ehhez a projekthez. Nagyon szöszöl, és ezt nem szeretem, így több gyerekcucc biztos nem készül belőle. Annyira nem volt élvezetes a kötés sem, pont a szöszölés miatt.
Ez a darab is (mint a korábbi 2012-esek) egy tesztkötés keretén belül készült el.










Minta (angolul)/ PatternApples! (még nem elérhető, de a megadott linken lesz róla info)
Tervező/ DesignerYarnMadness
Fonal/ Yarn: Barka Dáma  50g/114m
Szín/ Color: Hekaté, Szeléné
Tű/ Needle:  4,5mm
Súly/ Weight: 126g
Fonallelőhely: Barkafonal, Budapest

4 megjegyzés:

  1. ezt pont láttam a tesztkiírásban;)de már nem mertem elküldeni Neked:)
    Nagyon csini lett, jó áll a csajszidnak;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Timi!:))..igen, mostanában már nem nagyon nézem azt a fórumot..bárcsak 48 órából állna egy nap (de csak nekem:))!

    VálaszTörlés
  3. :) Nagyon nagylányos, elegáns, szép munka!

    VálaszTörlés