2012. június 6., szerda

My Honey...a második/ My Honey...the second one

Az úgy volt, hogy befejeztem a "My Honey" névre hallgató kardigánt, masnival, ahogyan tetszett...csakhogy hamar kiderült, hogy az mégsem annyira praktikus...így a gombokat kívülre varrtam, a masnit eltávolítottam....és a lányom így egyedül fel tudta venni a kardigánt (amikor a gombok belül voltak, akkor  nehezebben ment a ki-be gombolás, még nekem is).
De így is tetszik! Főleg, hogy nagyon szép gombokat sikerült beszereznem. Elsőre. Véletlenül. Épp a Mammutban jártam és gondoltam, benézek a kreatív üzletbe (moziszinten a Mammut 1-ben Budapesten)...és ott volt A gomb!
Visszatérve a KAL-ra...Ez a KAL teljesen ingyenes volt, a minta megjelenéséig. Azonban van olyan is, aki az első mintarészlet elküldése után már fizetőssé teszi a mintáját...Nem mindegy.

I have finished the cardi but later on I decided to put away the bow and sew the buttons to the front side of the cardi. I was very happy because I have found the buttons in the very first shop I went in.













A különleges, csodaszép játszótér, ahol a fenti fotók készültek, Visegrádon  ITT található.

Mivel nagyon tetszett a kardigán, és még fonalam is volt, Alexandrának (lásd: a fenti képeken piros sapkában) készítettem egyet ezzel a mintával. Ezúttal egy másik verzió mellett döntöttem, ez a kardigán rövidujjú lett...Hogy miért? Egyszerű.:) Mert nem lett volna elég a  fonal egy hosszú ujjúhoz és nem akartam, hogy a végén úgy nézzen ki, hogy egyik ujja hosszú, a másik meg rövid...(különben pedig nincs problémám azzal, ha bontanom kell:))
Imádjuk!
As I (and my daughters, of course) liked the cardi very much I have started with the 2nd one immediately. This time I have choosen the short-sleeves version...Simply because I did not had enough yarn for a long-sleeve one. We love it!













Minta és egyéb információk a kardigánról:
 lásd: előző blogbejegyzésemet!
Pattern info about the cardigan:
please read my previous blogpost!

4 megjegyzés:

  1. Szerintem javára vált a gombolás. Szép gombok egyrészt, másrészt tényleg praktikusabb, gyerekeknél azért ez nagyon fontos. Mindkettő gyönyörű (a kardigánok is:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Adél!:) Igen, most már a következőnél is maradok a gombos verziónál!:)

      Törlés
  2. I have a short-sleeved Honey in my plans too. My little one's outgrown almost all her tiny knits and this will be perfect for summer.

    You do have fantastic girls, you know?

    VálaszTörlés